קבוצת פרימיום

PREMIUM

אשראי לעסקים קטנים

זקוקים להלוואה לעסק? לא מצליחים להשיג את האשראי הרצוי?

אם אתם מנהלים עסק קטן ומעוניינים לקבל מימון בכדי לסייע לעסק לצמוח בשנים הבאות, כדאי לכם לבדוק את האופציות לגבי אשראי לעסקים קטנים. בעשור האחרון ניתן לראות היקף גדול של מסגרות אשראי המגיעות מגורמים חוץ בנקאיים, המספקים פתרונות אשראי גמישים יותר לעומת הבנקים השונים.

מסגרות האשראי הללו יכולות להיות מיועדות למגוון שימושים, כגון שיפוצים של בית העסק, רכישה של רכב חדשה, רכישה של מוצרים או החזר של מימון השקעות. באמצעות ייעוץ וליווי מקצועי של יועצי הלוואות, תוכלו לקבל את כל הידע והכלים הטובים ביותר למציאת פתרונות האשראי המתאימים לכם.

אילו חברות מספקות אשראי חוץ בנקאי?

בין החברות המספקות אשראי חוץ בנקאי לעסקים ניתן למצוא את חברות הביטוח, גופים פיננסיים בפיקוח של משרד האוצר, קרנות מימון לעסקים וחברות כרטיסי האשראי הגדולות של ישראל. מלבד זאת, ניתן למצוא היום גם חברות טכנולוגיות המספקות הלוואות עמיתים, הנחשבות להלוואות גמישות המתבצעות בין אנשים פרטיים או בין בעלי עסק שונים, בפיקוח של חברת תיווך בעלת רישיון ממשרד האוצר. בכדי לבחור את הדרך המתאימה ביותר ללקיחת הלוואה ואת התנאים הנוחים לתזרים המזומנים שלכם, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי להלוואות.

הלוואות דרך קרנות מימון לעסקים

כפי שציינו, פתרונות אשראי לעסקים קטנים ניתן לקבל גם דרך קרנות מימון לעסקים. פתרון זה החל לפעול בישראל לפני כ-3 עשורים והוא נחשב היום לפתרון אשראי מהיר ויעיל. קרנות המימון לעסקים משתנות על פי הרגולציה של מתן הלוואות ועל פי משתנים כמו מכרזים ותקציבים למימון ההלוואות הללו. לכל הלוואה מקרנות המימון יש תנאי סף קבועים וחשוב להכיר אותם על מנת למצוא את הדרכים המהירות ביותר לקבל אישור להלוואה. בכדי שתוכלו להכיר את כל האופציות לקבלת אשראי לעסק בהתאמה לצרכים שלכם, אנחנו בקבוצת פרימיום נקבע איתכם פגישה ונספק לכם את כל הכלים והידע הנדרשים בכדי להגיע לאישור ההלוואה הרצויה לכם.

קבלת אשראי לעסקים קטנים – איך מתחילים?

בכדי להתחיל בתהליך לקבלת אשראי לעסקים קטנים, כל מה שנדרש מכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר ולתאם פגישה עם הנציגים שלנו בבית העסק שלכם. אנחנו בקבוצת פרימיום נבנה לכם תוכנית עבודה מסודרת למציאת ההלוואה הטובה ביותר לעסק שלכם.

תוכן עניינים

למידע נוסף מלאו פרטים

שתפו עם חברים:

אולי יעניין אותך גם..

משכנתא למשקיעים

אם אתם מעוניינים להשקיע בנכס וצריכים מקורות מימון, כדאי שתכירו את האפשרות לקחת משכנתא למשקיעים. תהליך לקיחת המשכנתא במקרה זה היא דומה ללקיחת משכנתא לדירה למגורים, אך יש לדעת כי ישנם מספר הבדלים, כמו הריביות, מסלולי קבלת ההלוואה וההון העצמי שתדרשו לגייס בכדי לקבל את האישור למשכנתא.

הלוואות ליבואנים

כל מסחר במוצרים דורש השקעה כספית המתבצעת במחזורים. בכל פעם שמייבאים סחורות מתחיל מחזור הכולל בין היתר רכישה – שילוח – ומכירה, בכדי לבצע את שלה הרכישה, יש צורך בהשקעה כספית, עד למכירת הסחורה לצרכנים או לעסקים אחרים.

מהי משכנתא עסקית?

משכנתא עסקית היא כלי פיננסי חשוב שיכול לתמוך בצמיחה ובהתפתחות של עסקים בכל

הלוואה לכל מטרה

יש תקופות בחיים שבהן אנחנו זקוקים לכסף יותר ממה שההכנסות שלנו מאפשרות. לרוב

מחזור משכנתא חיצוני

מחזור משכנתא חיצוני

אחת האפשרויות המעניינות בתחום המשכנתאות היא “מחזור משכנתא חיצוני”. כאשר אנו מתייחסים למחזור

מחזור משכנתא חלקי

בעולם המשכנתאות ישנם מונחים רבים ואחד מהם הוא “מחזור משכנתא חלקי”. זהו תהליך בו מחליטים

תנאים למשתנתא

משכנתא היא צורת ההלוואה השכיחה ביותר במדינת ישראל, מרבית רוכשי הנכסים הפרטיים והעסקיים

עסקאות פקטורינג

המושג פקטורינג מגיע מהמילה הלועזית FACTOR, שמשמעותה גורם או מתווך. עסקת פקטורינג היא כלי

איחוד הלוואות ומשכנתא

בימים ללא וודאות עם ריבית שרק עולה ומשכנתא והלוואות שרק שעולות בהתאם, שווה לבדוק אפשרות של איחוד הלוואות ומשכנתא על מנת להוריד בהחזר החודשי.

ייעוץ משכנתאות פרטי

לקיחת משכנתא היא אחת ההחלטות הפיננסיות החשובות והמשמעותיות ביותר שאדם יכול לקבל בחייו.