קבוצת פרימיום

BLOG

האם כדאי לקחת משכנתא הפוכה

מחפשים דרך להשיג מימון גבוה בצורה מהירה?

אם אתם מעוניינים בהלוואה בסכום גבוה בתנאים מעולים ולא מצליחים לקבל אישור להלוואה מהבנק, כדאי שתכירו את המשכנתא ההפוכה. המשכנתא ההפוכה מתאימה רק לאנשים בעלי דירה או בית פרטי והיא מתאימה בדרך כלל עבור אנשים בגילאים של 60 ומעלה. בעבר, משכנתא הפוכה הייתה זמינה רק אצל חברת ביטוח אחת בישראל, אך היום יש כבר למעלה מ-4 חברות ביטוח המציעות מסלולים שונים. אז האם כדאי לקחת משכנתא הפוכה והאם היא תתאים לצרכים שלכם? בשונה מלקיחת הלוואת משכנתא רגילה לצורך רכישה של דירה או בית פרטי, המשכנתא ההפוכה מתבצעת באמצעות שיעבוד של נכס בבעלותכם לצורך קבלת סכום גדול, מבלי שתדרשו לשלם החזר חודשי. אתם מחזירים את ההלוואה רק לאחר מכירת הנכס בעתיד.

איך עובדת משכנתא הפוכה עבורכם?

הרעיון של משכנתא הפוכה נחשב לפשוט להבנה. אתם משעבדים את הנכס שלכם באותה דרך של שיעבוד הנכס במקרה של הלוואת משכנתא לרכישת הנכס. השונה במקרה זה הוא קבלת כסף לכל מטרה ולאו דווקא לרכישת נכס אחר. אתם חוסכים במצב זה את הצורך כאמור בהחזרים חודשיים להחזרת ההלוואה ואף אינכם צריכים לעשות ביטוח חיים על המשכנתא כפי שנדרש בלקיחת משכנתא רגילה. אז איך עובדת משכנתא הפוכה עבורכם? את ההלוואה אתם מקבלים בפעם אחת ואפשר לפרוע אותה בכל זמן נתון מבלי לשלם קנסות. היא נוחה מאוד ומספקת לכם מענה מהיר לקבלת סכום כספי גבוה שלא הייתם יכולים להשיג אותו בהלוואות רגילות.

משכנתא הפוכה על בסיס שווי נכס

רבים מהפנסיונרים בישראל המבקשים לקבל הלוואה גדולה מהבנק, מוצאים את עצמם מתקשים לקבל אישור מול הבנקים השונים. המוצר הפיננסי הנוח ביותר מבחינתכם הוא משכנתא הפוכה על בסיס שווי נכס ומומלץ להתחיל את התהליך לקבלת המשכנתא בליווי מלא של יועצי משכנתאות. מכיוון שמדובר על סכומי כסף גדולים של מאות אלפי שקלים, ייעוץ של אנשי מקצוע הוא קריטי לשמירה על האינטרסים הכלכליים שלכם והתאמת מסלול ההלוואה למטרות הפיננסיות שלכם בעתיד הקרוב והרחוק.

האם כדאי לקחת משכנתא הפוכה?

אם אתם רוצים לדעת עוד פרטים לגבי האם כדאי לקחת משכנתא הפוכה ואילו מסלולים קיימים היום, צרו קשר עם קבוצת פרימיום המספקת ליווי לאשראי פיננסי ללקוחות במגזר העסקי והפרטי.

תוכן עניינים

למידע נוסף מלאו פרטים

שתפו:

מאמרים נוספים

משכנתא למשקיעים

מצאתם נכס להשקעה? זה הזמן לקחת משכנתא! אם אתם מעוניינים להשקיע בנכס וצריכים

הלוואות ליבואנים

מייבאים סחורות לישראל? זקוקים למימון סחורות? כל מסחר במוצרים דורש השקעה כספית המתבצעת