קבוצת פרימיום

BLOG

האם כדאי לקחת יועץ משכנתאות

צריכים לקחת משכנתא אבל חוששים מהתהליך?

בדומה לכל לקיחת הלוואה, גם בלקיחת הלוואת משכנתא יש לא מעט חששות לגבי העתיד בעיקר כאשר מדובר על סכומים גבוהים של מאות אלפי שקלים ולעיתים אפילו מעל מיליון שקלים. בכדי שתוכלו לעבור את התהליך בצורה מיטבית, כדאי שתדעו דבר ראשון שיועצי המשכנתאות המספקים לכם שירות בבנקים השונים בישראל, למעשה מייצגים את האינטרסים של הבנק. המטרה שלהם היא לעזור לכם להגיע למסלול משכנתא מתאים מבחינת תנאי הבנק ולאו דווקא מבחינת התנאים המתאימים לכם. אז האם כדאי לקחת יועץ משכנתאות פרטי שיסייע לכם בתהליך? התשובה היא בהחלט כן! היום יועץ משכנתאות פרטי הוא כלי פיננסי חיוני ביותר לשמירה על האינטרסים הכלכליים שלכם בבחירת מסלול התשלום להחזר המשכנתא.

יועץ מיחזור משכנתא לשיפור תנאים

תנאי המשכנתא שלכם אינם חייבים להיות אותו דבר כל תקופת ההחזרה. כלומר, גם לאחר מספר שנים של החזר תשלומים חודשי, יש לכם אפשרות לבדוק את האופציה למחזור המשכנתא שלכם. התהליך מאוד דומה ללקיחת משכנתא חדשה והוא יכול לאפשר לכם לעשות 2 דברים – להפחית את תשלומי המשכנתא החודשיים ולפרוס את המשכנתא לתקופה ארוכה יותר במטרה להפחית מעומס התשלומים, או לסגור חלק מהמשכנתא ולקבוע משכנתא חדשה לתקופת תשלומים קצרה יותר ומתאימה יותר למצב הפיננסי הנוכחי שלכם. פנייה ליועץ מיחזור משכנתא במקרה זה יכולה לעזור לכם לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם.

ייעוץ משכנתא עסקית למבנים מסחריים

אם מצאתם נכס מסחרי להשקעה או לשימוש עבור העסק שלכם, גם כאן חשוב שיהיה לכם ליווי מלא ללקיחת משכנתא. משכנתא עסקית מספקת לכם מימון פיננסי לרכישה של נכס אשר יהיה משועבד לבנק בתקופת התשלומים. המשכנתא העסקית רלוונטית הן למבנים משרדיים והן למפעלים שלמים ובמקרים מסוימים מדובר על עסקאות במחירים גבוהים מאוד. ליווי מלא לייעוץ משכנתא עסקית יסייע לכם לעשות את הבחירה המושכלת לגבי הנכס ולבנות אסטרטגיה עסקית ופיננסית מדויקת יותר לשנים הבאות.

האם כדאי לקחת יועץ משכנתאות?

אם אתם רוצים לדעת האם כדאי לקחת יועץ משכנתאות ומה היתרונות בליווי פרטי לקבלת משכנתא, צרו קשר עם קבוצת פרימיום המעסיקה יועצי משכנתאות מהשורה הראשונה בתחום המלווים מאות זוגות ויחידים בכל שנה בדרך לקבלת משכנתא למגורים או משכנתא לעסקים.

תוכן עניינים

למידע נוסף מלאו פרטים

שתפו:

מאמרים נוספים

משכנתא למשקיעים

מצאתם נכס להשקעה? זה הזמן לקחת משכנתא! אם אתם מעוניינים להשקיע בנכס וצריכים

הלוואות ליבואנים

מייבאים סחורות לישראל? זקוקים למימון סחורות? כל מסחר במוצרים דורש השקעה כספית המתבצעת