קבוצת פרימיום

PREMIUM

הלוואות למסורבים בבנק

אנשים אשר מסורבים בבנק הם לקוחות עם היסטוריית אשראי גרועה והיסטוריה של חוסר אחריות פיננסית, שבדרך כלל חורגים ממסגרת האשראי שנקבעה להם ואינם עומדים בהתחייבויות הכספיות שלהם. אנשים אלו בדרך כלל מנהלים צ’קים בצורה לא נכונה, שניהול שכזה עלול להגיע למקרי פשיטת רגל. מלבד אלה שאינם יכולים לשלם את ההלוואה, אנשים מסוימים עשויים גם להידחות עקב ביטחונות לא מספקים או נכסים מאתגרים. הבנקים לוקחים בחשבון את הגורמים הללו לפני שהם מאשרים הלוואה, אך הלוואה לא מאושרת מסיבות אלה עלולה לחסום את הלקוח באופן מוחלט. חשוב לדעת שלא הכל סופי והלוואות למסורבים בבנק ניתן לקחת מגופים אחרים אשר מחשבים את הסיכון בצורה שונה ומעניקים הלוואות עם רמות סיכון אחרות.

הלוואה כנגד נכס למסורבים

הלוואה כנגד נכס למסורבים היא סוג של הלוואה מובטחת המאפשרת לך ללוות כסף כנגד שווי הנכס שלך. זה משמש לעתים קרובות על ידי אלה שסירבו לקבל אשראי מבנקים ומלווים אחרים בשל היסטוריית האשראי הגרועה שלהם או מצבם הפיננסי.

סכום ההלוואה שאתה יכול ללוות יהיה תלוי בשווי הנכס שלך, כמו גם בכל החוב העומד שיש לך עליו. תצטרך גם לספק הוכחות להכנסה ומסמכים אחרים כדי להיות זכאי להלוואה.

הלוואות קטנות למסורבים

הלוואות קטנות למסורבים יכולות לעזור לאנשים לעמוד על הרגליים ולבנות מחדש את ציון האשראי שלהם. הם גם מספקים הזדמנות לפתוח עסק או להמשיך במאמצים אחרים ללא הנטל של ריביות גבוהות ותנאי החזר קפדניים. על ידי מתן גישה להון שאחרת לא היה זמין, הלוואות קטנות מציעות תקווה למי שנדחו על ידי המלווים המסורתיים.

לסיכום, אם אתם מסורבים בבנק, הדרך הטובה ביותר להלוואות למסורבים בבנק היא לפנות לגוף חיצוני ומקצועי המתמחה בגיוס משכנתאות ומלווה לקוחות בקבלת משכנתא מורכבת, גם מול גורמים חוץ בנקאיים וקרנות מימון שונות.

קבוצת פרימיום פתרונות אשראי מתקדמים, הינה חבר המתמחה בגיוס אשראי והלוואות למגזרים הפרטיים והעסקיים כאחד. המשרד מספק שירותי ייעוץ מאנשי מקצוע מאושרים ומנוסים, הנתמכים על ידי צוות מוכשר של אנשי מקצוע הבקיאים בשירותים פיננסיים ובמגזר הבנקאי הישראלי. לאנשי צוות אלה יש את המומחיות והידע הדרושים כדי להבטיח פעילות מוצלחת עבור לקוחותיהם.

תוכן עניינים

למידע נוסף מלאו פרטים

שתפו עם חברים:

אולי יעניין אותך גם..

משכנתא למשקיעים

אם אתם מעוניינים להשקיע בנכס וצריכים מקורות מימון, כדאי שתכירו את האפשרות לקחת משכנתא למשקיעים. תהליך לקיחת המשכנתא במקרה זה היא דומה ללקיחת משכנתא לדירה למגורים, אך יש לדעת כי ישנם מספר הבדלים, כמו הריביות, מסלולי קבלת ההלוואה וההון העצמי שתדרשו לגייס בכדי לקבל את האישור למשכנתא.

הלוואות ליבואנים

כל מסחר במוצרים דורש השקעה כספית המתבצעת במחזורים. בכל פעם שמייבאים סחורות מתחיל מחזור הכולל בין היתר רכישה – שילוח – ומכירה, בכדי לבצע את שלה הרכישה, יש צורך בהשקעה כספית, עד למכירת הסחורה לצרכנים או לעסקים אחרים.

אשראי לעסקים קטנים

אם אתם מנהלים עסק קטן ומעוניינים לקבל מימון בכדי לסייע לעסק לצמוח בשנים הבאות, כדאי לכם לבדוק את האופציות לגבי אשראי לעסקים קטנים. בעשור האחרון ניתן לראות היקף גדול של מסגרות אשראי המגיעות מגורמים חוץ בנקאיים, המספקים פתרונות אשראי גמישים יותר לעומת הבנקים השונים.

מהי משכנתא עסקית?

משכנתא עסקית היא כלי פיננסי חשוב שיכול לתמוך בצמיחה ובהתפתחות של עסקים בכל

הלוואה לכל מטרה

יש תקופות בחיים שבהן אנחנו זקוקים לכסף יותר ממה שההכנסות שלנו מאפשרות. לרוב

מחזור משכנתא חיצוני

מחזור משכנתא חיצוני

אחת האפשרויות המעניינות בתחום המשכנתאות היא “מחזור משכנתא חיצוני”. כאשר אנו מתייחסים למחזור

מחזור משכנתא חלקי

בעולם המשכנתאות ישנם מונחים רבים ואחד מהם הוא “מחזור משכנתא חלקי”. זהו תהליך בו מחליטים

תנאים למשתנתא

משכנתא היא צורת ההלוואה השכיחה ביותר במדינת ישראל, מרבית רוכשי הנכסים הפרטיים והעסקיים

עסקאות פקטורינג

המושג פקטורינג מגיע מהמילה הלועזית FACTOR, שמשמעותה גורם או מתווך. עסקת פקטורינג היא כלי

איחוד הלוואות ומשכנתא

בימים ללא וודאות עם ריבית שרק עולה ומשכנתא והלוואות שרק שעולות בהתאם, שווה לבדוק אפשרות של איחוד הלוואות ומשכנתא על מנת להוריד בהחזר החודשי.

ייעוץ משכנתאות פרטי

לקיחת משכנתא היא אחת ההחלטות הפיננסיות החשובות והמשמעותיות ביותר שאדם יכול לקבל בחייו.