קבוצת פרימיום

PREMIUM

הלוואות לסגירת חובות

הלוואות לסגירת חובות הן אופציה מצוינת עבור אנשים המעוניינים להפחית את החוב שלהם במהירות ובשיעור סביר. הלוואות אלו מספקות ללווים את הכספים הדרושים להם על מנת לשלם את חובותיהם מבלי לעבור תהליכי הסדר חובות ארוכים ויקרים.

הלוואות לסגירת חובות

הלוואות לסגירת חובות הן אופציה מצוינת למי שרוצה לנהל את חובו מבלי שיצטרך לקחת הלוואה נוספת. הלוואות אלו מאפשרות ללווים לשלם את חובותיהם הקיימים בסכום חד פעמי ולאחר מכן לבצע תשלומים בחזרה על ההלוואה לאורך זמן.

עם הלוואה להסדר חוב, לווים יכולים לצאת מהחובות במחצית מהזמן מהשיטות המסורתיות ובחלק קטן מהעלות. בנוסף, הלוואות אלו מציעות מספר הטבות נוספות כגון ריבית מופחתת, ללא עמלות ותנאי החזר גמישים. אם אתם נאבקים עם חוב בריבית גבוהה, הלוואה להסדר חובות יכולה להיות הפתרון שאתם מחפשים.

חברת “קבוצת פרימיום פתרונות אשראי” מייצגת את לקוחותינו באופן מקצועי וחסר פשרות מול המערכת הבנקאית והחוץ בנקאית ומעניקים ייעוץ מקצועי, אובייקטיבי ובלתי תלוי, תוך שקיפות מוחלטת כלפי הלקוח.

מהם סוגי החובות שניתן לסגור בעזרת הלוואה?

קיימים מספר סוגים של חובות שניתן לסגור בעזרת הלוואות לסגירת חובות.

ראשית, ניתן לקחת הלוואה על מנת לסגור חובות שצברנו על כרטיסי אשראי שונים, כמו ויזה, מסטרקארד, ישראכרט ואחרים.

שנית, בנקים וחברות אשראי מאפשרים לקחת הלוואה לצורך סגירת חובות לרשויות – כגון חובות מס, קנסות ועיצומים.

בנוסף, ניתן לסגור בעזרת הלוואה חובות לספקים ונותני שירותים. סוג נוסף של הלוואות לסגירת חובות הוא הלוואות למיחזור חובות, שמטרתן איחוד כל החובות להלוואה אחת בתנאים נוחים יותר.

מהם התנאים והקריטריונים לקבלת הלוואה לסגירת חובות?

על מנת לקבל הלוואה לסגירת חובות יש לעמוד במספר תנאים וקריטריונים.

ראשית, הבנק או חברת האשראי יבדקו את מצבך הפיננסי ויכולת ההחזר שלך – האם יש לך הכנסה קבועה שתאפשר החזר חודשי של ההלוואות לסגירת חובות

בנוסף, תיבדק רמת המינוף שלך, כלומר עד כמה אתה מנוצל באשראי. ככל שרמת המינוף נמוכה יותר, סיכוייך לקבל את ההלוואה גבוהים יותר.

גם דירוג האשראי שלך יילקח בחשבון – דירוג גבוה יותר מגדיל את הסיכויים. עוד קריטריון חשוב הוא ותק האשראי שלך – ככל שיש לך היסטוריית אשראי ארוכה יותר וללא פיגורים, כך עולים סיכוייך לקבל הלוואה.

 

משכנתא לסגירת חובות

משכנתא לסגירת חובות היא פתרון פיננסי אשר מאפשר לכם להשתמש בהון העצמי בביתכם כדי לשלם את החובות הקיימים.

ניתן להשתמש בהלוואה מסוג זה כדי לאחד הלוואות מרובות לאחת עם שיעורי ריבית ותנאי החזר נמוכים יותר, וכתוצאה מכך תשלומים חודשיים נמוכים ודרך קלה יותר לנהל את הכספים שלכם.

באמצעות משכנתא תוכלו לסגור את החובות ולהשתמש בכספים שנותרו מההלוואה להשקעה בנכסים אחרים או אפילו להקים עסק.

בעזרת גישה זו תוכלו להפחית את סכום הכסף שאתם חייבים ולשפר את ציון האשראי שלכם בטווח הארוך. חשוב להבין את כל ההיבטים של לקיחת משכנתא ולוודא שזו ההחלטה הנכונה עבורכם.

הלוואה לכל מטרה

כל אחד צריך הלוואה בשלב מסוים בחייו. בין אם מדובר בפרויקט שיפוץ בית, קניית רכב, איחוד חובות או מימון עסק, כל אחד נתקל מדי פעם בבעיות כלכליות. הלוואה לכל מטרה יכולה להיות הפתרון שאתם צריכים כדי לחזור למסלול הכלכלי.

הלוואה מסוג זה נועדה לתת לכם את הגמישות והחופש להשתמש בכסף לפי הצורך. בהלוואה מסוג זה תוכלו ללוות סכום כסף ולהשתמש בו לכל מטרה שתבחרו. הלוואה מסוג זה מציעה פתרון קל לכל מיני צרכים פיננסיים ומעניקה ללווים שקט נפשי שיש להם גישה למימון מהיר בעת הצורך.

אנו בחברת “קבוצת פרימיום פתרונות אשראי” מציעים ריביות ותנאים תחרותיים המתאימים לצרכים הפיננסיים שלך. בנוסף, תהליך הגשת הבקשה שלנו מהיר וקל כך שתוכל לקבל את הכסף תוך זמן קצר.

טיפים והמלצות לניהול נכון יותר של חובות ומניעת הישנותם

על מנת למנוע הישנות של מצבי חוב ולנהל את כספך בצורה נכונה יותר, כדאי לאמץ כמה הרגלים פיננסיים טובים.

ראשית, מומלץ לעקוב בקביעות אחרי הוצאותיך והכנסותיך על בסיס חודשי כדי לוודא שאתה חי בהתאם לאמצעים העומדים לרשותך.

שנית, הקפד להכין תקציב מפורט שיעזור לך לאתר תחומי בזבוז ולחסוך.

נסה להפריש חסכונות קבועים מדי חודש ככרית ביטחון כספית. כמו כן, שקול להימנע מלקיחת אשראי מיידי ובמקום זאת לחסוך מראש לקנייה המתוכננת.

ולבסוף, אם אתה מתקשה עם חובות, אנחנו בקבוצת פרימיום נוכל לסייע לך להתאים פתרון אשראי הולם למצבך.

 

מעוניינים לשמוע עוד מידע לגבי הלוואות לסגירת חובות?

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ונחזור אליכם עם תיאום פגישה בזמן הנוח לכם.

תוכן עניינים

למידע נוסף מלאו פרטים

שתפו עם חברים:

אולי יעניין אותך גם..

משכנתא למשקיעים

אם אתם מעוניינים להשקיע בנכס וצריכים מקורות מימון, כדאי שתכירו את האפשרות לקחת משכנתא למשקיעים. תהליך לקיחת המשכנתא במקרה זה היא דומה ללקיחת משכנתא לדירה למגורים, אך יש לדעת כי ישנם מספר הבדלים, כמו הריביות, מסלולי קבלת ההלוואה וההון העצמי שתדרשו לגייס בכדי לקבל את האישור למשכנתא.

הלוואות ליבואנים

כל מסחר במוצרים דורש השקעה כספית המתבצעת במחזורים. בכל פעם שמייבאים סחורות מתחיל מחזור הכולל בין היתר רכישה – שילוח – ומכירה, בכדי לבצע את שלה הרכישה, יש צורך בהשקעה כספית, עד למכירת הסחורה לצרכנים או לעסקים אחרים.

אשראי לעסקים קטנים

אם אתם מנהלים עסק קטן ומעוניינים לקבל מימון בכדי לסייע לעסק לצמוח בשנים הבאות, כדאי לכם לבדוק את האופציות לגבי אשראי לעסקים קטנים. בעשור האחרון ניתן לראות היקף גדול של מסגרות אשראי המגיעות מגורמים חוץ בנקאיים, המספקים פתרונות אשראי גמישים יותר לעומת הבנקים השונים.

מהי משכנתא עסקית?

משכנתא עסקית היא כלי פיננסי חשוב שיכול לתמוך בצמיחה ובהתפתחות של עסקים בכל

הלוואה לכל מטרה

יש תקופות בחיים שבהן אנחנו זקוקים לכסף יותר ממה שההכנסות שלנו מאפשרות. לרוב

מחזור משכנתא חיצוני

מחזור משכנתא חיצוני

אחת האפשרויות המעניינות בתחום המשכנתאות היא “מחזור משכנתא חיצוני”. כאשר אנו מתייחסים למחזור

מחזור משכנתא חלקי

בעולם המשכנתאות ישנם מונחים רבים ואחד מהם הוא “מחזור משכנתא חלקי”. זהו תהליך בו מחליטים

תנאים למשתנתא

משכנתא היא צורת ההלוואה השכיחה ביותר במדינת ישראל, מרבית רוכשי הנכסים הפרטיים והעסקיים

עסקאות פקטורינג

המושג פקטורינג מגיע מהמילה הלועזית FACTOR, שמשמעותה גורם או מתווך. עסקת פקטורינג היא כלי

איחוד הלוואות ומשכנתא

בימים ללא וודאות עם ריבית שרק עולה ומשכנתא והלוואות שרק שעולות בהתאם, שווה לבדוק אפשרות של איחוד הלוואות ומשכנתא על מנת להוריד בהחזר החודשי.

ייעוץ משכנתאות פרטי

לקיחת משכנתא היא אחת ההחלטות הפיננסיות החשובות והמשמעותיות ביותר שאדם יכול לקבל בחייו.