קבוצת פרימיום

PREMIUM

מיחזור משכנתא חוץ בנקאית

מתקשים לעמוד בהחזרי המשכנתא? מעוניינים לשפר את תנאי ההלוואה?

מיחזור של משכנתא הוא כלי פיננסי יעיל ללקיחת משכנתא חדשה במסלול טוב יותר מהמסלול הקיים. המיחזור של הלוואת המשכנתא מאפשר לכם לשפר את תנאי ההלוואה ואף להקטין את גובה ההחזר החודשי בהתאם ליכולות הכלכליות שלכם. גם אם המשכנתא שלקחתם היא חוץ בנקאית, ניתן לבצע מיחזור של המשכנתא ולשפר את תנאי ההחזר החודשיים. מיחזור משכנתא חוץ בנקאית רלוונטית לכל מי שנטל משכנתא מגורמים פיננסיים שונים, כגון חברות ביטוח וחברות אשראי ופיננסים אחרות. מיחזור המשכנתא יכול להיות כרוך בעמלות שונות ולכן ההמלצה היא לקבל ייעוץ מקצועי של יועץ משכנתאות, על מנת לבחור את מסלול המשכנתא החדשה בצורה מושכלת.

האם מיחזור המשכנתא כולל לקיחת הלוואה נוספת?

שאלה שעולה אצל מרבית האנשים בכל הנוגע למיחזור משכנתא, היא האם המשכנתא החדשה מצטרפת למשכנתא הקיימת? התשובה היא בהחלט לא. בתהליך מיחזור המשכנתא, אתם סוגרים את המשכנתא הקיימת ומתחילים במסלול חדש להחזר משכנתא. תמהיל המשכנתא במקרה זה ישתנה ויהיה מותאם ליכולות הכלכליות שלכם. פעולת המיחזור של המשכנתא מספקת מענה יעיל ב-2 צורות עיקריות – הוזלה של עלויות המשכנתא הקיימת באמצעות פריסה חדשה של ההלוואה והפחתת הריביות, והתאמה של ההלוואה לשגרה הכלכלית שלכם הקיימת היום, בהתאם ליכולת ההשתכרות שלכם ומספר הילדים הגרים בבית.

איך מבצעים מיחזור של משכנתא?

מיחזור משכנתא חוץ בנקאית מתבצע במספר שלבים. בשלב הראשון מבצעים בדיקת היתכנות למיחזור המשכנתא במטרה להבין האם זהו הכלי הפיננסי המתאים ביותר ליכולות הכלכליות שלכם. במידה וזהו הכלי הפיננסי המתאים ביותר, עוברים לשלב השני הכולל מעבר על כל האופציות למיחזור המשכנתא מול הגורמים הפיננסיים השונים. אם אתם רוצים להתחיל בתהליך למיחזור המשכנתא שלכם ומעוניינים לשפר את תנאי ההחזר החודשיים לטווח הארוך, אנחנו בקבוצת פרימיום מציעים לכם ליווי מקצועי של יועץ משכנתאות, שיכוון אתכם בצורה הטובה ביותר בדרך לסגירת המשכנתא הנוכחית ולקיחת משכנתא חדשה מהגורמים הממנים הרלוונטיים.

תיאום פגישת ייעוץ – מיחזור משכנתא חוץ בנקאית

לקביעת פגישת ייעוץ מקצועית בנושא מיחזור משכנתא חוץ בנקאית, צרו איתנו קשר דרך האתר ותוכלו לתאם פגישה כבר לשבוע הקרוב, ביום ובשעה המתאימים ביותר לכם. אנחנו בקבוצת פרימיום פועלים בתחום הייעוץ למשכנתאות כבר למעלה מ-2 עשורים ברציפות ונשמח לסייע לכם בתהליך בשקיפות מלאה ולשרת את האינטרסים הכלכליים שלכם בלקיחת הלוואת משכנתא חדשה.

תוכן עניינים

מחזור משכנתא חיצוני

למידע נוסף מלאו פרטים

שתפו עם חברים:

אולי יעניין אותך גם..

משכנתא למשקיעים

אם אתם מעוניינים להשקיע בנכס וצריכים מקורות מימון, כדאי שתכירו את האפשרות לקחת משכנתא למשקיעים. תהליך לקיחת המשכנתא במקרה זה היא דומה ללקיחת משכנתא לדירה למגורים, אך יש לדעת כי ישנם מספר הבדלים, כמו הריביות, מסלולי קבלת ההלוואה וההון העצמי שתדרשו לגייס בכדי לקבל את האישור למשכנתא.

הלוואות ליבואנים

כל מסחר במוצרים דורש השקעה כספית המתבצעת במחזורים. בכל פעם שמייבאים סחורות מתחיל מחזור הכולל בין היתר רכישה – שילוח – ומכירה, בכדי לבצע את שלה הרכישה, יש צורך בהשקעה כספית, עד למכירת הסחורה לצרכנים או לעסקים אחרים.

אשראי לעסקים קטנים

אם אתם מנהלים עסק קטן ומעוניינים לקבל מימון בכדי לסייע לעסק לצמוח בשנים הבאות, כדאי לכם לבדוק את האופציות לגבי אשראי לעסקים קטנים. בעשור האחרון ניתן לראות היקף גדול של מסגרות אשראי המגיעות מגורמים חוץ בנקאיים, המספקים פתרונות אשראי גמישים יותר לעומת הבנקים השונים.

מהי משכנתא עסקית?

משכנתא עסקית היא כלי פיננסי חשוב שיכול לתמוך בצמיחה ובהתפתחות של עסקים בכל

הלוואה לכל מטרה

יש תקופות בחיים שבהן אנחנו זקוקים לכסף יותר ממה שההכנסות שלנו מאפשרות. לרוב

מחזור משכנתא חיצוני

מחזור משכנתא חיצוני

אחת האפשרויות המעניינות בתחום המשכנתאות היא “מחזור משכנתא חיצוני”. כאשר אנו מתייחסים למחזור

מחזור משכנתא חלקי

בעולם המשכנתאות ישנם מונחים רבים ואחד מהם הוא “מחזור משכנתא חלקי”. זהו תהליך בו מחליטים

תנאים למשתנתא

משכנתא היא צורת ההלוואה השכיחה ביותר במדינת ישראל, מרבית רוכשי הנכסים הפרטיים והעסקיים

עסקאות פקטורינג

המושג פקטורינג מגיע מהמילה הלועזית FACTOR, שמשמעותה גורם או מתווך. עסקת פקטורינג היא כלי

איחוד הלוואות ומשכנתא

בימים ללא וודאות עם ריבית שרק עולה ומשכנתא והלוואות שרק שעולות בהתאם, שווה לבדוק אפשרות של איחוד הלוואות ומשכנתא על מנת להוריד בהחזר החודשי.

ייעוץ משכנתאות פרטי

לקיחת משכנתא היא אחת ההחלטות הפיננסיות החשובות והמשמעותיות ביותר שאדם יכול לקבל בחייו.