קבוצת פרימיום

PREMIUM

משכנתא לדירה בארצות הברית

חושבים להשקיע בנדל”ן בארה”ב? רוצים לקבל ייעוץ למשכנתא?

נהוג לחשוב כי הלוואת משכנתא לישראלים רלוונטית רק לרכישת נכס במדינת ישראל, אך למעשה לקיחת משכנתא לדירה בארצות הברית היא גם כן אפשרית כאשר עושים זאת דרך חברות פיננסיות. קבוצות להשקעה בנדל”ן בארצות הברית, יכולות לקבל משכנתאות בבנקים בארצות הברית בתנאים מסוימים ואם אתם רוצים להגיע לאפשרות לרכוש נכס בארצות הברית גם כאשר אין לכם הון ראשוני מספיק, כדאי שתבדקו את כל האופציות הקיימות היום לקבלת מימון מבנקים אמריקאיים.

ליווי מלא למשכנתא לדירה בחו”ל

אז איך אפשר למעשה לקבל משכנתא לדירה בחו”ל? בדומה ללקיחת הלוואת משכנתא בארץ, אתם צריכים שיהיה לכם הון ראשוני, רק שבמקרה זה מדובר על משכנתא שלא תעלה מעבר ל-50 אחוזים מהערך של הנכס. בעת רכישה של נכס בישראל, הבנקים יכולים לתת לכם משכנתא של עד 75 אחוז מערך הנכס ולכן ההון הראשוני לרכישת נכס בישראל יכול להיות קטן יותר. כלומר – אתם צריכים להגיע עם הון ראשוני מתאים לערך הנכס בחו”ל. עם זאת, בחו”ל ישנן יותר אופציות וגם מחירי הנכסים יכולים להיות נמוכים יותר, תלוי באזור שאתם מחפשים ולכן ההון הראשוני לאו דווקא יהיה גבוה יותר מהון ראשוני לרכישת נכס בישראל.

הלוואות משכנתא לקניית דירה בחו”ל

בתהליך קבלת הלוואת משכנתא לקניית דירה בחו”ל, חשוב לדעת שישנן הוצאות נוספות אשר אינן קיימות בעת רכישה של נכס בחו”ל. כאשר המגורים שלכם הם בישראל ואתם צריכים להגיע לנכס שנמצא במדינה אחרת, אתם נדרשים לשלם את כל הוצאות הטיסה והשהייה במדינה הזרה. בנוסף לכך, ישנן הוצאות של עורכי דין ומתווכים בתהליך. הדרך הטובה ביותר להתחיל בתהליך של קבלת הלוואת משכנתא בחו”ל, היא באמצעות ליווי מלא של חברה לפתרונות פיננסיים, היכולה לספק לכם גישה לפרויקטים חדשים במדינות שונות בחו”ל ובעיקר בארצות הברית ואופציות מימון מותאמות אישית לצרכים שלכם.

קבלת משכנתא לדירה בארצות הברית

לקבלת פרטים נוספים לגבי משכנתא לדירה בארצות הברית, צרו קשר עם קבוצת פרימיום המציע לכם מגוון פתרונות מימון לרכישת נכס בחו”ל. צוות החברה ילווה אתכם בתהליך הפנייה לבנקים בחו”ל במטרה לקבל את המימון הנדרש לכם לרכישת הנכס.

תוכן עניינים

למידע נוסף מלאו פרטים

שתפו עם חברים:

אולי יעניין אותך גם..

משכנתא למשקיעים

אם אתם מעוניינים להשקיע בנכס וצריכים מקורות מימון, כדאי שתכירו את האפשרות לקחת משכנתא למשקיעים. תהליך לקיחת המשכנתא במקרה זה היא דומה ללקיחת משכנתא לדירה למגורים, אך יש לדעת כי ישנם מספר הבדלים, כמו הריביות, מסלולי קבלת ההלוואה וההון העצמי שתדרשו לגייס בכדי לקבל את האישור למשכנתא.

הלוואות ליבואנים

כל מסחר במוצרים דורש השקעה כספית המתבצעת במחזורים. בכל פעם שמייבאים סחורות מתחיל מחזור הכולל בין היתר רכישה – שילוח – ומכירה, בכדי לבצע את שלה הרכישה, יש צורך בהשקעה כספית, עד למכירת הסחורה לצרכנים או לעסקים אחרים.

אשראי לעסקים קטנים

אם אתם מנהלים עסק קטן ומעוניינים לקבל מימון בכדי לסייע לעסק לצמוח בשנים הבאות, כדאי לכם לבדוק את האופציות לגבי אשראי לעסקים קטנים. בעשור האחרון ניתן לראות היקף גדול של מסגרות אשראי המגיעות מגורמים חוץ בנקאיים, המספקים פתרונות אשראי גמישים יותר לעומת הבנקים השונים.

מהי משכנתא עסקית?

משכנתא עסקית היא כלי פיננסי חשוב שיכול לתמוך בצמיחה ובהתפתחות של עסקים בכל

הלוואה לכל מטרה

יש תקופות בחיים שבהן אנחנו זקוקים לכסף יותר ממה שההכנסות שלנו מאפשרות. לרוב

מחזור משכנתא חיצוני

מחזור משכנתא חיצוני

אחת האפשרויות המעניינות בתחום המשכנתאות היא “מחזור משכנתא חיצוני”. כאשר אנו מתייחסים למחזור

מחזור משכנתא חלקי

בעולם המשכנתאות ישנם מונחים רבים ואחד מהם הוא “מחזור משכנתא חלקי”. זהו תהליך בו מחליטים

תנאים למשתנתא

משכנתא היא צורת ההלוואה השכיחה ביותר במדינת ישראל, מרבית רוכשי הנכסים הפרטיים והעסקיים

עסקאות פקטורינג

המושג פקטורינג מגיע מהמילה הלועזית FACTOR, שמשמעותה גורם או מתווך. עסקת פקטורינג היא כלי

איחוד הלוואות ומשכנתא

בימים ללא וודאות עם ריבית שרק עולה ומשכנתא והלוואות שרק שעולות בהתאם, שווה לבדוק אפשרות של איחוד הלוואות ומשכנתא על מנת להוריד בהחזר החודשי.

ייעוץ משכנתאות פרטי

לקיחת משכנתא היא אחת ההחלטות הפיננסיות החשובות והמשמעותיות ביותר שאדם יכול לקבל בחייו.