קבוצת פרימיום

mortgages

משכנתא למשקיעי נדל”ן

• מעוניינים לקנות נכס נוסף?
• רוצים לחלץ כסף מהבית שלכם לטובת קניית נכס נוסף?
• צריכים הלוואה קצרת מועד לטובת עסקת פליפ?
• צריכים לבחור בין הלוואה עסקית ובין משכנתא לנכס נוסף?

קבוצת פרימיום, פועלת באמצעות יועצי משכנתאות מנוסים המורשים על ידי כל הבנקים בישראל הנתמכים בצוות מומחים המונה אנשי מקצוע מובילים בתחומי הבנקאות, הפיננסים והמשפטים.

אנו מייצגים את לקוחותינו באופן מקצועי וחסר פשרות מול המערכת הבנקאית. לקוחותינו נהנים משירותי ייעוץ ותכנון פיננסי מתקדמים. מטרתנו לספק ללקוחותינו הלוואות ומשכנתאות בתנאים הטובים ביותר, תוך תכנון פיננסי מקצועי המותאם לצרכים של כל אחד מלקוחותינו ולהשגת יעדיו הכלכליים.

קבוצת פרימיום, מעניקה ללקוחותיה ייעוץ מקצועי, אובייקטיבי ובלתי תלוי, תוך שקיפות מוחלטת כלפי הלקוח. אין אנו מושפעים ממדיניות ושיקולים בנקאיים. אנו מחוייבים אך ורק ללקוחותינו.
אנו פועלים על פי תהליך עבודה מסודר ומוגדר הכולל ייעוץ, לווי ותמיכה לאורך כל חיי ההלוואה או המשכנתא.

למידע נוסף מלאו פרטים

כמה משכנתא אפשר לקחת?

אלא אם כן שפר עליכם מזלכם בצורה בלתי רגילה, כנראה שבשלב זה או אחר בחייכם תיאלצו להצטרף למשפחת נוטלי המשכנתאות. שהרי כולנו רוצים להיות הבעלים של הבית בו אנו מתגוררים, ומדובר ברכישה המשמעותית ביותר בחיינו שעבורה נצטרך הלוואה – היא המשכנתא.

משכנתא חוץ בנקאית

משכנתא 1,000,000 ש”ח – כמה החזר?

כולנו רוצים לרכוש דירה, אבל בישראל היעד הזה לא ממש קל להשגה. הפתרון הקלאסי הוא משכנתא. משכנתא היא הלוואה בתנאים נוחים שניתן להחזיר בפריסה לטווח ארוך. אבל חשוב לדעת שיש הרבה תנאים ומשתנים שיכולים להשפיע באופן דרמטי על גובה המשכנתא. אז איך נדאג לקחת את הדיל הכי משתלם?

משכנתא חוץ בנקאית

משכנתא חדשה

רכישת דירה או בית במדינת ישראל הולכת והופכת להוצאה גדולה יותר ויותר, המהווה עבור אזרחים רבים הוצאה בלתי אפשרית בכוחות עצמם. לשם כך, רבים ממחפשי הדירות פונים בשלב כזה או אחר לקבל משכנתא מהבנק או מגופים שונים.

הלוואת סולו

משכנתא לכל מטרה

משכנתא לכל מטרה היא בעצם הלוואה הניתנת על ידי הבנק כנגד שעבוד נכס שנמצא בבעלותכם, למטרות שלא כוללות רכישת נכס למגורים עבורכם. בדומה למשכנתא, לווים סכום גבוה ופורשים את ההחזרים למשך זמן רב.

שתפו:

Call Now Button