קבוצת פרימיום

PREMIUM

פתרונות מימון לעסקים קיימים

עסקים נתקלים לעיתים קרובות בבעיות ואתגרים שונים ביניהם, ירידה במכירות, כניסה של מוצר או שירות מתחרה, קשיים בתהליכי יצור, צורך להתפתח, ירידה במקורות מימון ועוד. אתגרים אלו יכולים במקרה הטוב למנוע מעסק להתפתח ולגדול אולם, במקרה הרע גם יכולים להוביל לסגירה של העסק.

הדרך להתמודדות עם האתגרים הללו, מצריכה מימון כספי, אולם השגה של מימון יכולה להיות משימה מורכבת עקב תנאים, מגבלות וערבויות שהמוסדות הפיננסים מבקשים בעבור המימון.   

הסיבות לקשיים במציאת פתרונות מימון לעסקים קיימים

1.     תנאי הלוואה לא נוחים ואפילו קשיים מבחינת ריביות, תנאי החזר

2.     ערובות ובטוחות גבוהות, לעיתים לא אפשריות אותם דורשים הגופים המלווים

3.     תהליך קבלת מימון ארוכים ומסורבלים

4.     הבנק פועל להשגת האינטרס הכלכלי שלו והלקוח לעיתים לא יודע למצוא דרך להשיג את האינטרס הכלכלי שלו

 אילו פתרונות מימון לעסקיים קיימים בשוק?

הלוואה

זהו הפתרון השכיח ביותר והוא מתייחס לתהליך שבו, בעל העסק נוטל הלוואה מגוף פיננסי כלשהוא בתנאי ריבית והחזר אליהם הם מחויב. זהו תהליך ארוך של חיפוש ההלוואה המתאימה, מהגוף המתאים, בתנאים המתאימים והאפשריים.

משקיעים שותפים

בעל העסק יכול לחפש משקיעים שיהיו מוכנים להיכנס כשותפים פעילים או פאסיביים בעסק ,בתמורה למימון כספי לטובת המהלכים הנדרשים. קשה מאד לאיתור ונדרשת תוכנית עסקית מעודכנת שתשכנע משקיעים להיכנס לעסק.

מימון המונים

בעל העסק יכול להציע את השירות או המוצר שלו באחד מהפרויקטים לגיוס המוני באינטרנט. זהו תהליך שבו בעל העסק מקבל כסף מהציבור ומתחייב בתמורה לספק להם את השירות או המוצר בתנאים מסוימים. לא כל עסק יכול להציע מוצר או שירות שיקסום להמונים.

מכירה

בעל העסק יכול להציע ציוד, חומרים או מוצרים קיימים בעסק למכירה כדי לגייס כסף. מהלך כזה יכול להניב מימון מהיר אך בעל פוטנציאל לפגוע בתפקוד ובפעילות של העסק.

משא ומתן

כניסה למשא ומתן לשינוי תנאי האשראי הקיימים עם הבנק מתוך מטרה להקטין ריביות ולהגדיל אשראי. למהלך כזה סיכויי הצלחה יחסית נמוכה.

בשורה התחתונה, יש לא מעט פתרונות, אולם הבעיה היא בהתאמה ובמציאה של הפתרון הנכון לעסק. לשם כך, מציעה קבוצת פירמיום צוות מומחים ויועצים לליווי עסקים קיימים הזקוקים לפתרונות מימון ואשראי עסקי. הקבוצה מספקת ייעוץ אובייקטיבי, בלתי תלוי המחויב ללקוח בלבד ופועלים להשגת המימון המתאים ביותר. 

תוכן עניינים

למידע נוסף מלאו פרטים

שתפו עם חברים:

אולי יעניין אותך גם..

משכנתא למשקיעים

אם אתם מעוניינים להשקיע בנכס וצריכים מקורות מימון, כדאי שתכירו את האפשרות לקחת משכנתא למשקיעים. תהליך לקיחת המשכנתא במקרה זה היא דומה ללקיחת משכנתא לדירה למגורים, אך יש לדעת כי ישנם מספר הבדלים, כמו הריביות, מסלולי קבלת ההלוואה וההון העצמי שתדרשו לגייס בכדי לקבל את האישור למשכנתא.

הלוואות ליבואנים

כל מסחר במוצרים דורש השקעה כספית המתבצעת במחזורים. בכל פעם שמייבאים סחורות מתחיל מחזור הכולל בין היתר רכישה – שילוח – ומכירה, בכדי לבצע את שלה הרכישה, יש צורך בהשקעה כספית, עד למכירת הסחורה לצרכנים או לעסקים אחרים.

אשראי לעסקים קטנים

אם אתם מנהלים עסק קטן ומעוניינים לקבל מימון בכדי לסייע לעסק לצמוח בשנים הבאות, כדאי לכם לבדוק את האופציות לגבי אשראי לעסקים קטנים. בעשור האחרון ניתן לראות היקף גדול של מסגרות אשראי המגיעות מגורמים חוץ בנקאיים, המספקים פתרונות אשראי גמישים יותר לעומת הבנקים השונים.

מהי משכנתא עסקית?

משכנתא עסקית היא כלי פיננסי חשוב שיכול לתמוך בצמיחה ובהתפתחות של עסקים בכל

הלוואה לכל מטרה

יש תקופות בחיים שבהן אנחנו זקוקים לכסף יותר ממה שההכנסות שלנו מאפשרות. לרוב

מחזור משכנתא חיצוני

מחזור משכנתא חיצוני

אחת האפשרויות המעניינות בתחום המשכנתאות היא “מחזור משכנתא חיצוני”. כאשר אנו מתייחסים למחזור

מחזור משכנתא חלקי

בעולם המשכנתאות ישנם מונחים רבים ואחד מהם הוא “מחזור משכנתא חלקי”. זהו תהליך בו מחליטים

תנאים למשתנתא

משכנתא היא צורת ההלוואה השכיחה ביותר במדינת ישראל, מרבית רוכשי הנכסים הפרטיים והעסקיים

עסקאות פקטורינג

המושג פקטורינג מגיע מהמילה הלועזית FACTOR, שמשמעותה גורם או מתווך. עסקת פקטורינג היא כלי

איחוד הלוואות ומשכנתא

בימים ללא וודאות עם ריבית שרק עולה ומשכנתא והלוואות שרק שעולות בהתאם, שווה לבדוק אפשרות של איחוד הלוואות ומשכנתא על מנת להוריד בהחזר החודשי.

ייעוץ משכנתאות פרטי

לקיחת משכנתא היא אחת ההחלטות הפיננסיות החשובות והמשמעותיות ביותר שאדם יכול לקבל בחייו.