קבוצת פרימיום

mortgages

משכנתא לכיסוי חובות ולכל מטרה

יש בבעלותכם נכס נדל”ן? קבוצת פרימיום תעזור לכם לקבל הלוואה לכל מטרה אשר תחפצו בריבית נמוכה ואטרקטיבית ובפריסה נוחה ורחבה.
המטרות יכולות להיות רבות ומגוונות: שיפוצים, חופשה משפחתית בחו”ל, החזר חובות, איחוד הלוואות קטנות, הקמת עסק, השקעה בנדל”ן מניב ועוד.

כל בעל נכס אשר אין לו משכנתא, או שיש לו משכנתא קטנה באופן יחסי לשווי הנכס שברשותו יכול למשכן עד 50% מערך הנכס ולקבל הלוואה לכל מטרה.
במידה ויש לכם משכנתא על הנכס תוכלו לקבל הלוואה לכל מטרה עד לגובה של 50% מערך הנכס.

הלוואה לכל מטרה לא לוקחים לבד. הבנק הינו הוא גוף עסקי אשר מטרתו למקסם את רווחיו. נציגי המשכנתאות בבנק פועלים משיקולי רווח וישווקו לכם משכנתאות במסלולים אשר בהכרח יניבו לבנק רווח כספי גדול.

אנו בקבוצת פרימיום מתמחים בייעוץ משכנתאות אובייקטיבי המותאם לצורכי הלקוח. אנו מחויבים ללקוחותינו בלבד.
שמנו לנו כמטרה לדאוג לעתידכם הכלכלי ולספק לכם הלוואה חסכונית, בתנאים הטובים ביותר, המתחשבת בשינויים הצפויים בחייכם ובתקציב הנלווה אליהם.

לקוחותינו נהנים מליווי אישי ומקצועי לאורך כל חיי ההלוואה. תמהיל מושכל חוסך ללווה עד מאות אלפי שקלים.
אנו נחסוך לכם זמן יקר, בירוקרטיה מעייפת ובעיקר, נחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

למידע נוסף מלאו פרטים

כמה משכנתא אפשר לקחת?

אלא אם כן שפר עליכם מזלכם בצורה בלתי רגילה, כנראה שבשלב זה או אחר בחייכם תיאלצו להצטרף למשפחת נוטלי המשכנתאות. שהרי כולנו רוצים להיות הבעלים של הבית בו אנו מתגוררים, ומדובר ברכישה המשמעותית ביותר בחיינו שעבורה נצטרך הלוואה – היא המשכנתא.

משכנתא חוץ בנקאית

משכנתא 1,000,000 ש”ח – כמה החזר?

כולנו רוצים לרכוש דירה, אבל בישראל היעד הזה לא ממש קל להשגה. הפתרון הקלאסי הוא משכנתא. משכנתא היא הלוואה בתנאים נוחים שניתן להחזיר בפריסה לטווח ארוך. אבל חשוב לדעת שיש הרבה תנאים ומשתנים שיכולים להשפיע באופן דרמטי על גובה המשכנתא. אז איך נדאג לקחת את הדיל הכי משתלם?

משכנתא חוץ בנקאית

משכנתא חדשה

רכישת דירה או בית במדינת ישראל הולכת והופכת להוצאה גדולה יותר ויותר, המהווה עבור אזרחים רבים הוצאה בלתי אפשרית בכוחות עצמם. לשם כך, רבים ממחפשי הדירות פונים בשלב כזה או אחר לקבל משכנתא מהבנק או מגופים שונים.

הלוואת סולו

משכנתא לכל מטרה

משכנתא לכל מטרה היא בעצם הלוואה הניתנת על ידי הבנק כנגד שעבוד נכס שנמצא בבעלותכם, למטרות שלא כוללות רכישת נכס למגורים עבורכם. בדומה למשכנתא, לווים סכום גבוה ופורשים את ההחזרים למשך זמן רב.

שתפו:

Call Now Button